Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko w Repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dyrcz, Urszula"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Komunikacja marketingowa w sporcie – rola mediów społecznościowych w promocji dyscyplin sportowych. Studium analityczno-badawcze skoków narciarskich w Polsce w wybranym przedziale czasowym
    (2024) Dyrcz, Urszula; Drożdż, Michał; Soczyński, Sławomir; Hodalska, Magdalena; Konarska, Katarzyna; Szulich-Kałuża, Justyna
    Niniejsza dysertacja stanowi kompleksowy przegląd działań prowadzonych w zakresie sportowej komunikacji marketingowej za pośrednictwem mediów społecznościowych na przykładzie wybranej dyscypliny sportu, jaką są skoki narciarskie. Autorka, poddając analizie szeroki i różnorodny materiał badawczy, pochyliła się nad istotną rolą kompetencji komunikacyjnych w komunikacji marketingowej, które okazują się stanowić niemniej istotną rolę w procesach promocyjno-wizerunkowych, aniżeli znane i powielane schematy i narzędzia. W rozprawie szeroko przedstawione zostało również znaczenie rozumienia mechanizmów tworzenia angażujących i wartościowych treści przez różne grupy ich twórców: zawodowych sportowców, dziennikarzy, ekspertów oraz kibiców.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    „Przyjdźcie do mnie wszyscy…” — media społecznościowe jako przestrzeń ewangelizacji ludzi młodych
    (Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Wydawnictwo Naukowe, 2023) Dyrcz, Urszula
    Social media is a space where almost every aspect of human life takes place. Today, social media are used not only for entertainment, but also for education, building social identities and broadening horizons. It is also not surprising that young people are the group most willing to use social media. They are the ones who mainly undertake virtual education, build virtual relationships and look for virtual entertainment. This article discusses the issue of evangelization using platforms such as Instagram, Facebook, YouTube, TikTok and mobile applications. In the following parts of this article, the reader was guided through exemplary profiles in selected social media platforms and mobile applications, whose main mission is to spread the Word of God, bear witness to faith and nurture basic Christian values. The summary of the considerations is a survey conducted among high school students, aimed at showing their perception of the effectiveness of using social media and mobile applications in evangelizing the young generation.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium
  • Kontakt