Przeglądaj wg Autor "Wełna, Żaneta"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- PozycjaIn the circle of interdisciplinary reflections on artificial intelligence(Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, 2025) Wełna, ŻanetaReview of the monograph: Drąg, K. (ed.) (2024). Artificial intelligence — real challenges. New technologies in social communication. Biblos Publishing House, pp. 344.
- PozycjaSerwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2020(Wydawnictwo Petrus, 2024) Wełna, ŻanetaPublikacja analizuje rolę serwisów społecznościowych w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych podczas kampanii prezydenckich w Polsce w latach 2010, 2015 i 2020. Przedstawia ewolucję wykorzystania social media jako narzędzia komunikowania politycznego, uwzględniając aspekty ilościowe i jakościowe publikowanych treści. W badaniu przeanalizowano 23 091 komunikatów z oficjalnych profili kandydatów na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube. Wyróżniono trzy kluczowe strategie komunikacyjne: informowania wyborców, wpływania na decyzje oraz mobilizacji elektoratu. Wyniki ukazują rosnącą rolę mediów społecznościowych w kampaniach wyborczych oraz ich wpływ na zaangażowanie wyborców.