Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko w Repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szajny, Maria"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Działalność promocyjno-wizerunkowa krakowskich organizacji pozarządowych. Studium analityczne
    Szajny, Maria; Drąg, Katarzyna; Drożdż, Michał; Duda, Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Świerczyńska-Głownia, Weronika
    Celem niniejszej dysertacji jest ukazanie kondycji działań promocyjno-wizerunkowych wybranych krakowskich organizacji pozarządowych: Szlachetnej Paczki (Stowarzyszenie Wiosna), Stowarzyszenia Polska Misja Medyczna oraz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Analizie ilościowo-jakościowej zostały poddane witryny internetowe, kanały społecznościowe, newslettery, kampanie 1% podatku wyżej wymienionych organizacji, współprace z influencerami, a ponadto zbadano stopień rozpoznawalności tych NGO (ang. non-governmental organisations). Analizę badawczą poprzedza część teoretyczna traktująca o kompetencji komunikacyjnej, promocji jako jej elemencie, a także tradycyjnych oraz nowoczesnych narzędziach promocyjno-marketingowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium
  • Kontakt