Przeglądaj wg Autor "Szajny, Maria"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- PozycjaDziałalność promocyjno-wizerunkowa krakowskich organizacji pozarządowych. Studium analityczneSzajny, Maria; Drąg, Katarzyna; Drożdż, Michał; Duda, Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Świerczyńska-Głownia, WeronikaCelem niniejszej dysertacji jest ukazanie kondycji działań promocyjno-wizerunkowych wybranych krakowskich organizacji pozarządowych: Szlachetnej Paczki (Stowarzyszenie Wiosna), Stowarzyszenia Polska Misja Medyczna oraz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Analizie ilościowo-jakościowej zostały poddane witryny internetowe, kanały społecznościowe, newslettery, kampanie 1% podatku wyżej wymienionych organizacji, współprace z influencerami, a ponadto zbadano stopień rozpoznawalności tych NGO (ang. non-governmental organisations). Analizę badawczą poprzedza część teoretyczna traktująca o kompetencji komunikacyjnej, promocji jako jej elemencie, a także tradycyjnych oraz nowoczesnych narzędziach promocyjno-marketingowych.