Przeglądaj wg Autor "Soczyński, Sławomir"
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- PozycjaKomunikacja marketingowa w sporcie – rola mediów społecznościowych w promocji dyscyplin sportowych. Studium analityczno-badawcze skoków narciarskich w Polsce w wybranym przedziale czasowym(2024) Dyrcz, Urszula; Drożdż, Michał; Soczyński, Sławomir; Hodalska, Magdalena; Konarska, Katarzyna; Szulich-Kałuża, JustynaNiniejsza dysertacja stanowi kompleksowy przegląd działań prowadzonych w zakresie sportowej komunikacji marketingowej za pośrednictwem mediów społecznościowych na przykładzie wybranej dyscypliny sportu, jaką są skoki narciarskie. Autorka, poddając analizie szeroki i różnorodny materiał badawczy, pochyliła się nad istotną rolą kompetencji komunikacyjnych w komunikacji marketingowej, które okazują się stanowić niemniej istotną rolę w procesach promocyjno-wizerunkowych, aniżeli znane i powielane schematy i narzędzia. W rozprawie szeroko przedstawione zostało również znaczenie rozumienia mechanizmów tworzenia angażujących i wartościowych treści przez różne grupy ich twórców: zawodowych sportowców, dziennikarzy, ekspertów oraz kibiców.
- Pozycja(Re)definicja pojęcia tabu medialnego jako kategorii aksjonormatywnej z perspektywy teoretyczno-funkcjonalnej(Wydawnictwo Petrus, 2021) Soczyński, Sławomir
- PozycjaSpołeczna i etyczna odpowiedzialność przedsiębiorstw medialnych(Wydawnictwo Petrus, 2019) Soczyński, Sławomir
- PozycjaSztuczna inteligencja. Upodmiotowienie maszyn – uprzedmiotowienie człowieka(Wydawnictwo Biblos, 2024) Soczyński, SławomirDwudziesty drugi tom w serii „Etyka Mediów” poświęcony jest tematowi sztucznej inteligencji (AI). Niniejsza publikacja koncentruje się na zrozumieniu natury AI, jej możliwości w komunikacji oraz relacjach, jakie z nią nawiązujemy. Rozwój sztucznej inteligencji, który osiągnął przełomowy moment w 2021 roku z wprowadzeniem modelu ChatGPT, stał się kluczowym elementem naszego codziennego życia. Publikacja analizuje definicje AI, analogie jej działania w stosunku do ludzkiej inteligencji, a także jej moralny status. Druga część tomu bada generatywną sztuczną inteligencję, szczególnie koncentrując się na jej roli w tworzeniu treści i obrazów, jakości informacji, potencjale dezinformacyjnym oraz kwestiach regulacyjnych. Omawiane są również aspekty etyczne, w tym prawa autorskie i odpowiedzialność za generowane treści.