Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko w Repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bojarska, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola kompetencji komunikacyjnych w strategii promocyjno-wizerunkowej szkoły wyższej na przykładzie Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu
    Bojarska, Magdalena; Drąg, Katarzyna; Kuca, Paweł; Leśniczak, Rafał
    Przedmiotem rozprawy jest zaprezentowanie roli kompetencji komunikacyjnych w strategii promocyjno-wizerunkowej szkoły wyższej na przykładzie Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu. Celem pracy jest potwierdzenie potrzeby kompetencji komunikacyjnych w komunikowaniu promocyjno-wizerunkowym. W pracy przedstawiono pojęcie komunikacji i jej rodzaje na podstawie literatury przedmiotu oraz definicję komunikacji społecznej z uwzględnieniem komunikacji marketingowej i wizerunkowej. Ponadto omówiono znaczenie kompetencji komunikacyjnych i językowych. Badania skoncentrowano na analizie jakościowej treści strategii rozwoju uczelni wraz z jej misją i wizją oraz na analizie regulacji zawartych w Statucie PANS w Jarosławiu. Przedmiotem badań prezentowanych w rozprawie objęte zostały artykuły prasowe opublikowane w latach 2016-2024, opisujące wizerunek uczelni w prasie. Dokonano analizy ilościowo-jakościowej zawartości czasopism, ukazujących kompetencje komunikacyjne w strategii promocyjno-wizerunkowej szkoły wyższej. W części teoretycznej poza opisem poddawanej badaniu instytucji, analizie poddano specyfikę promocji wizerunkowej szkoły wyższej z marką, jej odbiorcami i otoczeniem. Opisano misję, cele i strategię promocyjno-wizerunkową. Opisano także katalog działań promocyjnych szkoły wyższej. Wskazano na istotną rolę specyficznych, sprofilowanych pod liczne i różnorodne funkcje pełnione przez uczelnię kompetencji komunikacyjnych w budowaniu strategii promocyjno-wizerunkowej instytucji szkolnictwa wyższego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium
  • Kontakt