Statystyki dla Repozytorium Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

Wyświetlenia ogółem

views
Promocyjno-marketingowa rola influencerów w komunikowaniu wartości i idei w mediach społecznościowych. Studium analityczno-badawcze profili na Instagramie 111
Sztuczna inteligencja - rzeczywiste wyzwania. Nowe technologie w komunikacji społecznej 110
Życie rodzinne w dyskursie nauk o rodzinie 106
Chrystocentryzm fundamentem życia i posługi św. Pio z Pietrelciny 102
Komunikacja marketingowa w sporcie – rola mediów społecznościowych w promocji dyscyplin sportowych. Studium analityczno-badawcze skoków narciarskich w Polsce w wybranym przedziale czasowym 87
Nauczanie religii rzymskokatolickiej w polskiej szkole w świetle artykułów prasowych „Gazety Wyborczej” z lat 1990-2019 83
Chrystus jako Baranek w Apokalipsie a wizja niebieskiego Jeruzalem w sztuce 82
Recepcja reklamy w świetle skarg konsumenckich do Komisji Etyki Reklamy 82
Propozycje okultystyczne dla dzieci we współczesnych mediach jako wyzwanie wychowawcze 71
Co dalej po śmierci. Eschatologia biblijna 67