Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko w Repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się.Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Adamik-Szysiak, Małgorzata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Promocyjno-marketingowa rola influencerów w komunikowaniu wartości i idei w mediach społecznościowych. Studium analityczno-badawcze profili na Instagramie
    Urbaś, Joanna; Drąg, Katarzyna; Drożdż, Michał; Adamik-Szysiak, Małgorzata; Rytko-Kurpiewska, Maria Anna; Gęsiak, Leszek
    Influencerzy pełnią coraz ważniejszą rolę w nowych mediach. Głównym celem pracy jest określenie udziału i znaczenia influencerów w promocyjno-marketingowym komunikowaniu wartości i idei na Instagramie. W pracy zostały zastosowane metody mieszane ilościowo-jakościowe – analiza zawartości, analiza treści, wywiad pogłębiony i kwestionariusz. Główna weryfikowana hipoteza brzmi: komunikowanie influencerów ma charakter promocyjno-marketingowy i jest przestrzenią lokowania wartości i idei efektywnie oddziałujących na poglądy, postawy i wartości odbiorców. Struktura pracy oparta jest na modelu komunikowania autorstwa Harolda Lasswella i pytaniach – kto (influencerzy), co (relacja świata wartości i komunikowania promocyjno-wizerunkowego), jakim kanałem (media społecznościowe), do kogo (odbiorcy influencerów i ich recepcja przekazu) i z jakim skutkiem (efekty komunikacji influencerów), które to zagadnienia stanowią kolejne części dysertacji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium
  • Kontakt